Saturday, May 24, 2014

Menang GA Instagram #blogabahcareno

Yeaaaaa menang GA Instagram Contest... Contest ni dibuat oleh MarqisCareno
Tema GA #1 ni "Warna Warni Kehidupan" dengan #BlogAbahCareno
So aku dapat hadiah 3D Puzzle KLCC. Kalau nak tengok hadiah yang aku menang ni [KlikSini] menarik tak?

 Kualiti gambar ni dah ke brapa kali printskrin sampai pecah-pecah. Kalau nak tengok detail, tengok dalam instagram aku. [KlikSini] kalau sudi follow lah.

Dengar khabar akan ada GA #2 Instagram Contest... kerana ramai yang terlepas contest ni. So be ready, jangan lupa add facebook marqiscareno untuk details.

So ini adalah Contest  Instagram ketiga aku menang.  Tak sangka jugak dapat menang. Pemilihan melalui like paling banyak dalam facebook.
 #mytesco, #sayangibroframestone, #blogabahcareno 

Aku cadangkan tuan GA ni detailkan cara pengundian pemenang agar lebih mencabar lagi.

2 comments: